Söndag

Dagarna går verkligen i ett ! 
Jag skrev ju provet i fredags som kändes sådär men jag hoppas få godkänt iallafall ✊️ 
 
Annars har helgen varit lugn. 
Träffade Linnea igår en sväng & bara hade de mysigt. Åkte ut till päronen, gick med hundarna & åt sedan tillsammans. Kvällen blev lugn då jag känner mig lite halvkrasslig. Tror nån förkylning är på gång. 
 
Idag åkte jag till Stjärnholm & hejjade på Sara som debutera 110. Så kul att vara på tävling! hela stämningen är så mysigt! sen extra kul när det går bra också ✌️ 
 
Em tillbringades med Martin ute i Ålberga hos föräldrarna . Vi blev bjudna på mat & sen tog vi en prommis med Zandring. Miljötränade och gick en runda där allting är tittigt men han gjorde ingen större grej av det. 
 
Nu på kvällen blev de en snabbfika hos Mattias & Kim. 
 
Nu är det dusch & sova. Känner forfarande av förkylningen i kroppen och det enda som hjälper är väl att vila . Gonatt 💕
 
 
 
 

Kommentera här: