Kommer & går

 
 
bloggsuget verkligen kommer .. Och går 😂
 
Det är roligt några dagar / veckor sen dör de ut för att man inte kommer på något vettigt att skriva om! 
 
Ehm , men jaa .. 
Blir ett kort inlägg nu för ska snart in till campus & plugga. 
Fick D på första uppgiften som jag lämnade in & gissa om jag var glad ? Så svårt som jag har med plugg & skola så känns det verkligen skönt ⭐️ 
 
Jonna har varit & ridit Zandring 
 
Jag var i Uppsala i tisdags 
 
Varit på lägenhetsvisning 
 
Hoppat upp i sadeln
 
 
Har varit gårdsvakt hela veckan så är helt slut 😅 Men nu har dom kommit hem så är lugnt igen. sov ut till klockan nio idag ⭐️🙏
 
Nyfikna ? 
 
Skriver mer om allting lite senare idag för måste käka frulle & möta upp Linn nu. 
 
 
Snödroppar utanför mitt sovrum 😍
 

Kommentarer:

1 Carolin:

fin bild :)

Kommentera här: