Torsdag

 
 
Haft en helt underbar torsdag som började i sadeln ute på fältet med Sara & Apollo och jag på Ferran. Sol & lite blåst = perfekta ridvädret . Hästarna var glada att gå på gräset & känslan är helt underbar. 
 
Jag rider Ferran till & från och har gjort i snart ett års tid  ( shit vad tiden går fort ) för att avbelasta Frida som äger henne. Särskilt nu när hon fått barn ☺️ Perfekt för mig att få rida på en vuxen häst emellanåt för att behålla min ridning. Dock får jag träningsvärk nästan varje gång haha. 
Men jag trivs sjukt bra med Ferran & det är en väldigt positiv, roligt & energisk häst som tycker varje pass är roligt. 
 
Em tillbringades i Oxelösund hos svärföräldrarna där vi blev bjudna på god mat i solen & jobbade lite på brännan i det superfina vädret. 
 
Igår jobbade ja långpass på Kila 07-17.30 och var helt slut efteråt så blev sängen tidigt & nu ligger jag i sängen för ett jobbpass imornbitti igen . Cash is king! 💰 
 
Efter jobbet imorn blir det lugnt för helgen ska tillbringas i Malmö. Mer om det i nästa inlägg för nu är de sovdags. Gonatt ! 🙏
 
Lite bilder från idag ! 
 
 
 
fina Ferran & Zandring 
Apollo & ferran 
Ferran 
Oxelösund 
 
 

Kommentera här: