Nämen hej !

kände för att blogga igen  😁
 
Så vad har hänt sen sist ni var inne här och kika ? Oj oj .. vart ska jag börja? 
 
Jag har flyttat och bor nu i stan med sambon sen April ❤️ En jättefin tvåa på 50 kvm och vi trivs jättebra här . 
 
Zandring har gått treårstest & har nu 3 månaders vila & går på bete med dom andra unghästarna i fina, stora gräshagar. Tänkte skriva ett eget inlägg om treårstestet så ni får hålla utkik.
 
Jag och Martin har en ny familjemedlem . En liten kisse som nu är 14 veckor. Hon är sällskap till smilla när vi båda är borta & det funkar jättebra .
 
plugget går fint ! Jag har fått relativt bra betyg genom de kurserna hittills & känner mig stolt över mig själv som gjorde en presentation inför en klass i sista kursen innan sommaren. Just nu är det sommaruppehåll & har fått jobb på vikariebanken inom barn & omsorg sen även jobbar lite på kila möbler. Jag börjar plugga i augusti igen men ska försöka jobba lite på sidan av ändå.
 
lite uppdatering om vad som hänt .
Nu längtar jag till september och de är dags för Zandring att hoppas in. Ska bli så roligt att följa honom & få utbilda honom. Hoppas ni vill följa med här på bloggen genom vår resa tillsammans 😃🐎 
 
ha de fint så länge . Själv ska jag ta de lugnt i regnrusket med en film med sambon & djuren . 
 
 
 

Kommentera här: