Hellu

Ett snabbt inlägg innan sovdags . 
Har varit ute vid kusten med broshan och han kompisar idag. De hade gjort sallad & tagit med fika så blev några timmar där . Så himla mysigt med sommardagar som denna . Sen bara slappat nu på kvällen. 
 
Igår var jag ute i stallet & tog in Z från betet . Mycket pyssel & pussar på honom . Fixade även åt ferran så frida slapp. Så smidigt när jag ändå är där ute :) efter stallet åkte jag & sambo till hans föräldrar & satt i solen några timmar , så skönt så. 
 
Nu är det som sagt sovdags för imorgon vankas de jobb för hela slanten . Ska köra ut på Kila. pengar är alltid välkommet. Snart börjar plugget också. Fick infobrevet idag & är nöjd över mina betyg hittills i de färdiga kurserna 😃 dryga halvår kvar innnan jag är färdig 🌟 
 
Gonatt 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: