God morgon

Det är helt underbart väder ute nu på morgonen. jag har redan hunnit med en prommis med hundarna & sitter nu med lite frulle framför tvn. 
 
Idag är det välförtjänt vilodag för Zandring när han bara går med kompisarna i hagen 🙏 Går dit lite senare och ger morötter och kollar läget. På så sätt så är det skönt att bo här ute den här veckan . Jag har honom nära & slipper åka 2,5 mil enkel resa.
 
Men ikväll så går min brorsha på ledighet så då tar han över djuren här ute och jag åker tillbaka till stan och min sambo som jag saknar ganska mycket nu. Är inte van att vara ifrån varandra såhär. 
 
Annars så består dagen av plugg & tvätt , så kul har jag det . Men det gäller att ligga i med skolan nu för att nästa vecka blev jag bokad på jobb mån-fre samtidigt som nästa uppgift hoppar igång 😅 pengar behövs så det är bara att kämpa på 💪
 
 

Kommentera här: